Valikko

DreamAccount
Ostoreskontra

Kun yritys tekee hankintoja, toimittaja lähettää laskun. Yrittäjä maksaa nämä ostolaskunsa itse esimerkiksi verkkopankin kautta. Tämä on yksi vaihtoehto.

Meillä on tarjota Sinulle toinen vaihtoehto. Asiakkaanamme toimitat ostolaskusi meille sovitulla tavalla. Joko perinteisesti paperisena tai modernisti sähköisenä.

Perinteinen menetelmä tarkoittaa, että me syötämme laskujen tiedot järjestelmään, eli ostoreskontraan. Vaihtoehto manuaaliselle ostolaskujen käsittelylle on sähköinen ostolaskujen hallinta. Suosittelemme! Ostolaskut vastaanotetaan suoraan sähköisenä, eikä sinun tarvitse huolehtia ostolaskujen toimittamisesta kirjanpitäjällesi manuaalisesti paperisena. Sähköisen ostolaskun hyväksymisen jälkeen ostolaskusi siirtyvät automaattisesti kirjanpitäjällesi, joka huolehtii ostolaskujen maksusta ajankohtana, jonka Sinä päätät. Yrittäjänä säästät tässä aikaa, vaivaa ja rahaa.